dilluns, 6 d’abril del 2015

Marxa del Cap de Creus 2015. 60km.

A quarts d'onze del matí ens presentem a Llançà amb ganes de gaudir d'una cursa que feia molt temps que em voltava pel cap. És veritat que sempre pensava amb l'Ultra de 87km però el recorregut de la de 60 és espectacular i pensant amb el mes de maig que m'espera era l'opció més raonable.
Amb la More anem cap a buscar el dorsal i ja comencem a trobar amics que com jo tenen ganes de gaudir d'uns dels paisatges més espectaculars del nostre petit país. 

A les dotze en punt petard i comencem ! Travessem Llançà i ja enfilem el corriol que ens durà fins a Sant Pere de Rodes. Anem fent ziga-zages on només se senten les petjades,la respiració profunda i...la veu de l'Ignasi, en Xavi i en Cani que la fan petar mentre ja ningú més pot seguir el seu ritme. Jo em limito a gaudir i recordo l'última etapa de la Trans-Cat que va ser l'última vegada que vaig fer aquest corriol. 

Porto una hora i quinze minuts i ja sóc al Monestir. A l'avituallament em trobo el Tigre que remuga com sempre però disfruta com el que més. Ara toca el tram amb les millors vistes, la part més tècnica i vaig en compte per cuidar els turmells i no tenir cap contratemps. Atrapo la Boix que va líder de la de 87km, ens donem ànims mútuament i segueixo fins trobar en Guillem amb el que anirem junts fins pràcticament Cadaqués. 
A l'avituallament del Pení m'espera la More, em pregunta si em falta alguna cosa i segueixo. Baixada pistera fins a Cala Jóncols amb vistes al Cap Norfeu i on el vent ens fa oblidar un sol que no ens dóna treva.
Començo a notar les cames pesades i pas a pas m'acosto a Cadaqués on hi ha molts turistes que ens aplaudeixen mentre vorajem el mar, pujada i sento els crits de la família Klassmark que em donen ànims mentre es cruspeixen una hamburguesa, la More també hi és i m'acompanya fins l'avituallament. No tinc gana però m'hidrato bé i menjo algun tall de plàtan i taronja.

Segueixo avançant i veig el Far del Cap de Creus i recordo el "Roque de los Muchachos" de la Palma on es deixa veure sempre però per arribar-hi cal Déu i ajuda. Al Far em trobo en Carles Moreta que m'avisa que empleni bé d'aigua i que m'ho prengui en calma ja que ara toca un tram de terra erma on el corriol va amunt i avall sense parar. En aquest tram vaig avançant força corredors de l'Ultra i a l'última baixada abans d'enfilar el Port de la Selva un d'aquests corredors m'informa que vaig setè i aixó fa que m'ompli d'energia i fa que una de les baixades més "malparides" del recorregut em passi molt més ràpid del que esperava i de cop ja trepitjo la platja on la More m'aplaudeix i em diu que m'espera a l'arribada.

Això ja ho tinc, ara toca gaudir del camí de ronda que si no vas fresc pot ser una veritable tortura. Per sort un cicloturista m'avança i distrec la ment intentant no perdre'l de vista. Últim avituallament i segueixo. A dos quilòmetres de l'arribada atrapo un grup de tres corredors de l'ultra on hi ha l'Expresso de Navata, ens saludem i enfilo els últims escalons fins arribar a Llançà on aturo el crono amb 6 hores i 48 minuts i amb un bon mal de cames ! Sort que faig una recuperació de luxe amb un sopar espectacular gràcies a la gent de Klassmark, en Jaume, la Mònica, la família Llamas, BiciOci..... Què haig de dir ? Ja ho sabeu ! Moltes gràcies !!*!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari !!